JESTEŚMY NA RYNKU OD PONAD 20 LAT

WYZWANIA I ZMIANY TO NASZA CODZIENNOŚĆ

SATYSFAKCJA Z PRACY JEST DLA NAS WAŻNA

  • Codziennie koncentrujemy się na tym by pomagać ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy ważne
  • Odnosimy sukcesy bo nasz zespół tworzą profesjonaliści zaangażowani w swoją pracę
  • Przewagę konkurencyjną budujemy dzięki zaufaniu naszych klientów i budowaniu z nimi partnerskich relacji
  • Mierzymy wysoko: naszym celem jest zajęcie pozycji w TOP 5 europejskich firm FMCG biznesu równoległego
  • Cały czas uczymy się czegoś nowego, tworzymy nowe rozwiązania, wychodzimy poza schematy, urzeczywistniamy nasze pomysły
  • Tworzymy przestrzeń, gdzie pasja łączy się z działaniem, miejsce w którym tworzymy możliwości do osiągania najbardziej śmiałych celów
  • Chcemy żebyś czuł się stabilnie – proponujemy Ci umowę o pracę
  • U nas cały czas poznajesz nowych ludzi – oferujemy Ci pracę w międzynarodowym środowisku
  • Jako pasjonaci – lubimy swoja pracę, dlatego też dbamy o dobrą atmosferę
  • Ważne jest żebyś się dalej rozwijał, dlatego dajemy Ci przestrzeń do  podnoszenia Twoich kompetencji poprzez szkolenia, mentoring oraz planowanie ścieżek kariery itp.
  • Dbamy o aktywność na każdym polu, dlatego oferujemy Ci kartę sportową
1200x1200

Sprawdź czy tworzymy idealne miejsce dla Ciebie?

Najważniejsi są dla nas ludzie, bo razem z nimi i dzięki nim osiągamy sukcesy.
Nieważne jakie masz wykształcenie czy doświadczenie, dla nas liczy się:

dep3
dep_16

DZIAŁANIE Z PASJĄ

INICJATYWA

CHĘĆ UCZENIA SIĘ

POSZUKIWANIE WYZWAŃ

Zobacz w jakich obszarach możesz się u nas rozwijać

null

DZIAŁ SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Naszym głównym zadaniem jest poszerzanie i rozwój sieci dystrybucji na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu zespołu aktualnie nasze produkty są dostępne na wszystkich kontynentach tj. w 91 krajach. Jednocześnie stale pracujemy nad tym by poszerzać grono potencjalnych odbiorców chociażby poprzez uczestnictwo w największych międzynarodowych targach i wydarzeniach branżowych we Francji, Chinach, Niemczech ale często korzystamy z nieszablonowych, autorskich sposobów dotarcia do Klienta.
Wszystkie nasze działania opierają się na budowaniu długofalowych, partnerskich relacji które często zamieniają się nawet w wieloletnie przyjaźnie. W naszej pracy liczy się: efekt, jakość obsługi a przede wszystkim zadowolenie Klienta.
Z nami możesz rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności w obszarze: negocjacji, kompetencji językowych, budowania relacji biznesowych oraz przeprowadzania transakcji z klientem.

null

DZIAŁ SPRZEDAŻY KRAJOWEJ

Obsługujemy Klientów rynku nowoczesnego oraz tradycyjnego. Dzięki naszej pracy światowe brandy można znaleźć w takich sieciach jak: Auchan, Tesco, Carrefour, Makro, Super-Pharm, Żabka Piotr i Paweł. Jesteśmy również odpowiedzialni za zapewnienie dostępności produktów we wszystkich kanałach sprzedaży, organizujemy akcje promocyjne oraz wprowadzamy rozwiązania które mają poprawić widoczność naszych produktów w punktach sprzedaży.

Z nami możesz poznać specyfikę i tajniki współpracy z Klientami rynku nowoczesnego i tradycyjnego, doskonalić swoje kompetencje negocjacyjne oraz rozwijać swoje umiejętności w obszarze procesu sprzedaży i obsługi Klienta.

null

DZIAŁ ZAKUPÓW

Jesteśmy odpowiedzialni za nawiązywanie i utrzymywaniu międzynarodowych i krajowych kontaktów handlowych oraz poszukiwanie nowych dostawców. Naszą codziennością jest prowadzenie negocjacji, ustalane warunków handlowych oraz realizacja procesu zakupowego. Dodatkowo zajmujemy się monitorowaniem rotacji towarów.

Z nami możesz się rozwijać w obszarze realizacji procesów negocjacyjnych oraz nawiązywania i budowania długotrwałej współpracy z Klientami

null

DZIAŁ LOGISTYKI

W skład działu logistyki wchodzi grono zgranych ludzi, którzy wspólnymi siłami i kooperacją sprawiają, iż towar na czas trafia do klienta, zaspokajając jego oczekiwania.

Do naszych zadań należy zapewnienie, aby towar został dostarczony do dyspozycji Działu Sprzedaży, realizacja ekstra usług pod względem wymagań rynkowych lub indywidualnych poleceń klientów, a w końcowym etapie zapewnienie, aby towar wyjechał do klienta, spełniając wszelkie wymogi transportowe, jak i celne.

Z nami możesz rozwijać się w szeregu zagadnień z zakresu związanych z flotą transportową, spedycją, transportem krajowym i międzynarodowym, obsługą celną.

null

DZIAŁ MARKETINGU

Nasze działania skupiają się na dbaniu o wizerunek Brand Distribution, własnych brandów i marek dystrybucyjnych.

Dostarczamy wsparcie dla handlowców, przygotowujemy kreację i budujemy strategię marketingową, zarówno w przypadku B2B jak i B2C.

Z nami możesz rozwijać się w zakresie szeroko rozumianego marketingu oraz kreacji, grafiki i błyskawicznego reagowania na potrzeby klienta.

null

DZIAŁ HR

Pomagamy w realizacji celów biznesowych poprzez stworzenie warunków do indywidualnego rozwoju i rozwoju firmy. Wspieramy ludzi w rozwijaniu ich umiejętności i podnoszeniu kompetencji. Zachęcamy do rozwoju.

Nasz zespół dba o obszary: rekrutacji i rozwoju pracowników, szkolenia, komunikację wewnętrzną oraz kadry i płace.

null

DZIAŁ ADMINISTRACJI

Jesteśmy zespołem zmotywowanych, kochających dynamikę osób. Głównym zadaniem działu administracji jest zarządzanie obiektami biurowymi, magazynowymi Spółek Grupy. Ponadto na co dzień zajmujemy się prowadzenie kancelarii Zarządu, organizowaniem delegacji pracowników, koordynowaniem pracy z dostawcami usług zewnętrznych. Do nas należą również wszystkie zadania związane z ewidencjonowaniem umów, obiegiem dokumentacji oraz organizacji codziennego pracy biura.

Z nami dowiesz się na czym polega administrowanie dokumentami i obiektami zarówno biurowymi oraz administracyjnym, a także nauczysz się szybkiego reagowania na potrzeby pracowników i kontrahentów.

null

DZIAŁ FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI

Stoimy na straży finansów Brand Distribution Group. Dbamy o środki finansowe firmy i jednocześnie planujemy i kontrolujemy efektywność finansową podejmowanych działań.

Od szybkiego i elastycznego reagowania, a także od rzetelnie rozliczonych podatków i ubezpieczeń zależy prawidłowe funkcjonowanie Spółek Grupy, co umożliwia Zarządowi podejmowanie trafnych decyzji. Dbamy o dobrą współpracę z bankami, urzędnikami, audytorami, izbami celnymi, US, GUS i ZUS.

W naszym dziale możesz rozwijać się w obszarze finansów operacyjnych, księgowości oraz kontrolingu

null

DZIAŁ IT

Nasze IT składa się z trzech obszarów: wsparcia użytkowników (Helpdesk), administracji systemami oraz analiz i wdrożeń.

Specjaliści, których zatrudniamy, pracują m.in. tworząc i rozwijając systemy informatyczne (np. ERP, CRM, B2B, e-commerce), zarządzając infrastrukturą (m.in. Active Directory, LAN, Wi-Fi), a także codziennie wspierając Pracowników w sprawach z zakresu IT.

Pracując u nas możesz zająć się: wsparciem użytkowników, administrowaniem systemami i siecią, rozwijaniem jednego z największych sklepów internetowych w Polsce, analizami, wdrażaniem systemów ERP, CRM oraz kierowaniem projektami.

Poznaj nas, zanim dołączysz

Urszula Susoł
Urszula Susoł
Kierownik Działu Zakupów

Z Brand Distribution Group jestem związana już od ponad 11 lat, od początku zajmuję się zakupami. Przez ten czas miałam przyjemność rozwijać się i zmieniać razem z firmą. Praca daje mi satysfakcję ze względu na różnorodność i ciągłe wyzwania, oraz możliwość stosowania nieszablonowych rozwiązań.

Obecnie odpowiedzialna jestem za koordynację wszystkich działań związanych ze sprawnym funkcjonowaniem działu zakupów krajowych, oraz realizację celów zakupowych. Razem tworzymy zgrany zespół: osób kreatywnych, otwartych, nastawionych na rozwój swoich kompetencji

Paulina Konwiak
Paulina Konwiak
Kierownik Działu Obsługi Klienta

W Dziale Sprzedaży Krajowej BD Group pracuję już prawie trzy lata. Przez ten czas zdobyłam doświadczenie, którego nie mogłabym zdobyć nigdzie indziej. Praca w tym miejscu rozwija moje umiejętności w wielu dziedzinach. Dzięki bogatej gamie szkoleń poszerzane są moje kompetencje zawodowe oraz następuje intensywny rozwój osobisty. Praca w Dziale Sprzedaży Krajowej to praca w zgranym i kreatywnym zespole, w którym zawsze można liczyć na wsparcie. Z takimi ludźmi możemy osiągać wszystkie wyznaczone cele.

Iwona Dembek
Iwona Dembek
Referent ds. Realizacji Transportu

Na co dzień współpracuję z wieloma jednostkami wewnętrznymi w firmie, jak również z rynkiem dostawców krajowych. Jest to bardzo dynamiczna, aczkolwiek wymagająca praca, w związku z czym żaden dzień nie jest taki sam, co uwielbiam.

Rafał Żukowski
Rafał Żukowski
Export Manager

Do moich obowiązków należy planowanie działań handlowych na powierzonych mi rynkach, rozwijanie relacji biznesowych z naszymi Klientami, wdrażanie w życie wcześniej opracowanej strategii oraz koordynowanie działań zespołu, za który odpowiadam.

W Brand Distribution Group niezwykle podoba mi się możliwość pracy z pozytywnie usposobionymi ludźmi, których entuzjazm w działaniu i codzienne zaangażowanie w pracę są wprost nieocenione.

Piotr Kłosowski
Piotr Kłosowski
Dyrektor Sprzedaży Krajowej

W oczach moich Klientów jestem twarzą firmy i pierwszą osobą do kontaktu w sytuacjach nadzwyczajnych. Zawsze słucham, rozmawiam i znajduję wyjście z trudnej sytuacji. To co ma dla mnie ogromne znaczenie w codziennej pracy to nieprawdopodobna elastyczność, jaką daje mi firma. Bez wątpienia wykorzystując zmysł handlowy i oferowane narzędzia można osiągnąć tu bardzo dużo.

Emilia Polak
Emilia Polak
Manager ds. Controllingu i Finansów

Z Brand Distribution Group jestem związana już od 17 lat. Swoją pracę rozpoczynałam od stanowiska Referenta zajmując się przede wszystkim obsługą biura. Pełnię funkcję managera w dziale kontrolingu, gdzie zajmuję się analizą i prezentacją danych potrzebnych do podejmowania właściwych decyzji, ponieważ celem naszego działu jest optymalizacja procesów i kosztów oraz maksymalizacja zysków. Dodatkowo jestem odpowiedzialna za organizację finansowania w grupie. To co zadecydowało o tym, że już tyle lat współpracuję z Brand Distribution Group to bez wątpienia możliwość rozwoju, zmienność zadań, nieustanne wyzwania i bez wątpienia ludzie, z którymi mam przyjemność współpracować.

Paweł Tupalski
Paweł Tupalski
Prezes Zarządu

Z firmą jestem związany już od ponad 20 lat. Jako Prezes odpowiadam za nieustanny rozwój oraz sprawne funkcjonowanie naszej organizacji. To co daje mi ogromną satysfakcję w codziennej pracy, to fakt, ze tworzymy miejsce w którym jesteśmy wierni naszym wartościom, realizujemy projekty dające możliwość samorozwoju a każdy dzień staje się wyzwaniem, wolnym od rutyny i monotonii.

Wiktor Sawosz
Wiktor Sawosz
Właściciel

Jestem przedsiębiorcą z ponad 20 – letnim doświadczeniem działającym w branży FMCG. Sukces firmy, którą budowałem od podstaw zawdzięczam przede wszystkim partnerskim relacjom z naszymi Klientami oraz ponadprzeciętnemu zaangażowaniu moich pracowników, ich kreatywności oraz inicjatywie, bo to dzięki nim zajmujemy aktualnie pozycję lidera w naszej branży. Chciałbym pracować z ludźmi którzy nastawieni są na nieustanny rozwój i osiągnięcie sukcesu.

Zapewniamy:

Umowa o pracę;

Możliwość dofinansowania do: karty sportowej, pakietu medycznego, ubezpieczenia NNW, voucherów do kina/teatru/opery;

Onboarding oraz indywidualny proces wdrożeniowy na poszczególne stanowiska;

Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne oraz możliwość dofinansowania do edukacji);

Dostęp do biblioteki i audioteki (około 150 tytułów) oraz prenumeraty Harvard Business Review;

Interesująca i odpowiedzialna praca w międzynarodowym środowisku;

Imprezy integracyjne np. Wspólne Grillowanie, Choinka i paczki świąteczne dla dzieci.